„Nem adom!” – Magyar Péter látványosan nem érti, hogy egyesek miért vennék el tőle a telefonját

A Tisza Párt vezetője nem tud leállni, ha közösségi médiáról van szó, pedig már az elemzők szerint is „lassítania” kellene.

Pap Gitka a digitális átállással és a médiapiaci változásokkal indokolja a televíziós csatorna lépését.
Pap Gitka, az RTL Klub kábelcsatorna-portfólióigazgatója szerint az indokolja a csatorna fizetőssé tételét, hogy az elmúlt 5 évben 45 százalékkal csökkent a televíziós reklámpiac. A saját tartalomra legtöbbet költő nagy kereskedelmi kábelcsatornák nem részesülnek a kábeles előfizetői bevételekből, ezért szeretnének változtatni ezen. „Az biztos, hogy az RTL Klubon a jövőben is, ahogy az elmúlt 17 évben minőségi, saját gyártású programokat fogunk kínálni, így a piacvezető csatorna továbbra is értékes eleme lesz a műsorterjesztői csomagoknak, melyek továbbértékesítésével a kábelszolgáltatók bevételekre tudnak szert tenni.” – mondta. Azt várja, hogy a kábeltelevíziós előfizetési díjak nem fognak emelkedni, de kisebb csatornák eltűnhetnek a piacról.
(via A kutya csak ugat mikroblog)